Grupul de proprietari INTEX a mărcii a anunțat că planul este de a investi în comerțul online
Samuel Boivin / NurPhoto / Getty Images

Zara va inchide aproximativ 1.200 de magazine fizice din întreaga lume , în principal în Europa și Asia, în următorii doi ani, potrivit anuntului facut de INDITEX , proprietarul conglomerat spaniol al brandului. Obiectivul este de a crea o strategie care implică recuperarea daunelor cauzate de pandemia coronavirusului și o investiție în comerțul electronic. , o piață care a crescut într-un ritm accelerat în ultimele luni.

Decizia a venit după ce grupul a constatat că, cu măsurile de izolare socială, în perioada februarie-aprilie a existat o scădere de 44% a vânzărilor, echivalent cu o pierdere de 409 milioane de euro , comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Cu toate acestea, Zara a înregistrat, de asemenea, o creștere cu 50% a achizițiilor virtuale .

Până în 2022, obiectivul este ca 25% din vânzări să vină din comerțul online, o rată care a fost de 14% în 2019. Pentru a face acest lucru, va exista o investiție de 1 miliard de euro în platformele virtuale Zara , pe lângă 1,7 miliarde euro în modernizarea tehnologică a magazinelor, în vederea integrării piețelor fizice și online. 

Datorită acestei reorganizări, care va include și deschiderea a 450 de spații, numărul total de puncte fizice ar trebui să scadă de la 7.412 la un număr între 6.700 și 6.900. 

REACTIA TA?


Ați putea dori, de asemenea, să vedeți

Conversații pe Facebook