vederi
Zara va inchide aproximativ 1.200 de magazine fizice din întreaga lume , în principal în Europa și Asia, în următorii doi ani, potrivit anuntului facut de INDITEX , proprietarul conglomerat spaniol al brandului. Obiectivul este de a crea o strategie care implică recuperarea daunelor cauzate de pandemia coronavirusului și o investiție în comerțul electronic. , o piață care a crescut într-un ritm accelerat în ultimele luni.
Decizia a venit după ce grupul a constatat că, cu măsurile de izolare socială, în perioada februarie-aprilie a existat o scădere de 44% a vânzărilor, echivalent cu o pierdere de 409 milioane de euro , comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Cu toate acestea, Zara a înregistrat, de asemenea, o creștere cu 50% a achizițiilor virtuale .
Până în 2022, obiectivul este ca 25% din vânzări să vină din comerțul online, o rată care a fost de 14% în 2019. Pentru a face acest lucru, va exista o investiție de 1 miliard de euro în platformele virtuale Zara , pe lângă 1,7 miliarde euro în modernizarea tehnologică a magazinelor, în vederea integrării piețelor fizice și online.
Datorită acestei reorganizări, care va include și deschiderea a 450 de spații, numărul total de puncte fizice ar trebui să scadă de la 7.412 la un număr între 6.700 și 6.900.
Comentarii
0 comentarii